Participă!

luni, iunie 08, 2015

Introducere la un ghid de educaţie urbană...

  „Fii tu însuţi. Oricine altcineva este deja luat” spunea Oscar Wilde. Perfect adevărat şi în cazul oraşelor. Condiţia estenţială este încercarea de depăşire a condiţiei actuale, privind spre viitor cu inventivitate şi optimism. Din acest punct de vedere, Baia Mare, municipiu care are destule asemănări cu Bacăul actual, îndrăzneşte să creadă într-un viitor durabil. Brand-ul oraşului, lansat cu ocazia depunerii candidaturii la titlul de Capitală culturală europeană 2021, mi-a demonstrat că dincolo de nişte şabloane de natură economică, oraşul este viu, creativ, îndrăzneţ. Îmi place foarte mult idea acestui logo. Noi ce putem face pentru Bacău, dincolo de un tradiţional fundal violet sau plumburiu? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu