Participă!

vineri, martie 07, 2014

Pe marginea unei întrebări de 100 de puncte

  Despre Scrisoarea deschisă aţi aflat deja cu siguranţă. Dintr-o altă ipostază, complementară, întrebarea “Câte puncte ar lua Domnul Trandafir?” aduce în atenţie o altă faţetă sistemică a învăţământului românesc. Interogaţia profesorului I. Grigoraş (magistral articol în cotidianul "Deşteptarea" - click aici) mi-a adus aminte de comparaţia pe care o făceam acum vreo trei-patru ani, într-un interviu, ca răspuns la o întrebare dificilă. Toate sunt şi astăzi la locul lor: gheţarul, versanţii, ceaţa, hăţişul. La optimism mai lucrez însă un pic. A devenit o resursă tot mai valoroasă, care trebuie gestionată cu mare grijă pentru generaţiile viitoare: copii, nepoţi... În felul acesta am putut include (şi) învăţământul  românesc în paradigma dezvoltării durabile....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu