Despre Scrisoarea deschisă
aţi aflat deja cu siguranţă. Dintr-o altă ipostază, complementară, întrebarea “Câte
puncte ar lua Domnul Trandafir?” aduce în atenţie o altă faţetă sistemică a
învăţământului românesc. Interogaţia profesorului I. Grigoraş (magistral articol în cotidianul "Deşteptarea" - click aici) mi-a adus aminte de comparaţia
pe care o făceam acum vreo trei-patru ani, într-un interviu, ca răspuns la o întrebare dificilă. Toate sunt şi astăzi la
locul lor: gheţarul, versanţii, ceaţa, hăţişul. La optimism mai lucrez însă un pic. A devenit o resursă tot mai valoroasă, care trebuie gestionată cu mare grijă pentru generaţiile viitoare: copii, nepoţi... În felul acesta am putut include (şi) învăţământul românesc în paradigma dezvoltării durabile....
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu