Se
duce omul la bancă pentru a reactualiza o hârtie. Din neatenţie, funcţionara îi înmânează originalul
adeverinţei şi nu o copie. La câteva
ore, doamna se sesizează şi sună clientul, cu rugămintea ca acesta să
treacă în zilele următoare pentru a face schimbul de hârtii. Toate bune şi
frumoase până acum. Dar iată că după niscai zile, telefonul sună din nou.
Aceeaşi doamnă, cu o voce plină de reproş, atenţionează clientul: „N-aţi mai
trecut pe la bancă”. La răspunsul: „Am fost plecat într-o delegaţie, dar nu
uitasem, voi ajunge la dumneavoastră cât de curând”, vine replica elucubrantă: „A,
deci dumneavoastră vă plimbaţi!” Păi bine, stimată doamnă, după ce că îmi
răpesc din timpul meu să ajung la bancă pentru a vă remedia greşeala,
demonstraţi că aveţi un simţ al umorului ieşit din comun (achiziţionat cu greu,
desigur, în lungile ore de training pe care banca vi le-a oferit, cu largheţe,
pentru dezvoltarea abilităţilor de comunicare…), de parcă mi-aţi fi plăti
deplasarea din buzunarul personal?! O
simplă mostră de relaţionare cu publicul, în dulcele stil românesc…Cu
siguranţă, cucoana respectivă are certe abilităţi de manager!
Foto: Angry Birds
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu